Almost Human - Lauren Daigle

丘比特-海雷丁:

歌曲:《Almost Human (《银翼杀手2049》电影插曲)》

戴卡德:有时候你爱一个人,就必须把自己当做陌生人。

乔:敬陌生人。

歌手:Lauren Daigle

歌词:

Heart untethered, I was chosen,

被解放的心,被选中的人,

To be a victim without knowing,

不愿继续做,无知的受害者,

You see beyond all my doubt,

超越我所有的困惑和迷惘,

All I'm hiding, you bring it out,

你将我所掩藏,掏出呈上,

I lose myself to your control when you touch me,

当你碰触我时,我迷失在你的控制之下,

I'm almost human,

我几乎成为了人,

Finally breathing, what is this feeling?

终于能够呼吸,这滋味如何,

Human,

人类,

Coming to my senses, losing my focus,

我的感官失调,我的视线失焦,

Taking my emotion, lost in the moment,

带走我的情感,沉浸在这瞬间,

You make me feel,

你让我感到自己,

Almost human,

几乎成为了人,

All I have known I will let go,

我会舍弃过往的羁绊,

You show me a world so far from home (far from home, woah),

你让我见识了仙境,现在我乡途难返,

I am a captive to your ways,

我对你的路途着魔般的崇拜,

And when you whisper, I am changed,

你的低语,改造我的内在,

I feel it flowing through my veins,

它此刻就流动在我的血脉,

I'm almost human,

使我几乎成为了人,

Finally breathing, what is this feeling?

这呼吸的感受,难以言表形容,

Human,

人类,

Coming to my senses, losing my focus,

我的感官失调,我的视线失焦,

Taking my emotion, lost in the moment,

带走我的情感,迷失在刹那间,

You make me feel,

你让我感到自己,

Almost human,

几乎成为了人,

Human,

人,

I'm almost human,

我几乎是个人类了,

Don't underestimate the power of this love,

不要轻视这份爱的力量,

Don't underestimate the power of this love,

不要轻视这份爱的力量,

Oh, don't underestimate the power of this love,

哦,不要轻视这份爱的力量,

Oh, don't underestimate the power of this love,

哦,不要轻视这份爱的力量,

I'm almost human,

我几乎是个人类,

Human,

人类,

Finally breathing, what is this feeling?

雨中的空气,冷冽而清晰,

Human,

人类,

Coming to my senses, losing my focus,

我的感官失调,我的视线失焦,

Taking my emotion, lost in the moment,

带走我的情感,沉浸在这瞬间,

You make me feel,

你让我感到自己,

Almost human,

几乎是个人类,

You make me feel,

你使我感到,

Almost,

几乎……

评论

热度(24)

  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据