And Then You - Greg Laswell

未果寻病终:

亲爱的包儿娃: 我介绍这歌给一个他说他很喜欢我的男生听,我说这歌很有味道,他说不咋的……我心想——你没戏了




How my thoughts, they spin me round

各种想法让我如此晕眩

How my thoughts, they let me down

又令我如此沮丧

How my thoughts, they spin me round

各种想法让我如此晕眩

How my thoughts, they let me down

又让我如此失落

 

How my dreams, they spin me round

各种梦境让我如此眩目

How my dreams, they let me down

又让我如此落寞

How my thoughts, they spin me round

各种想法让我如此晕眩

How my thoughts, they let me down

又让我如此感伤

 

Then there's you

一切都是因为你

Then there's you

一切都是因为你

Then there's you

一切都是因为你

Then there's you...

一切都是因为你

 

How my love, it spins me round

这份爱让我不知所措

And how my love, it's let me down

这份爱令我忐忑不安

And how my thoughts, they spin me round

各种想法让我如此晕眩

And how my thoughts, they let me down

又令我如此感怀

 

Then there's you

一切都是因为你

Then there's you

一切都是因为你

Then there's you

一切都是因为你

Then there's you...

一切都是因为你的出现

 

You know I know them too well

你知道的我对这些爱意十分肯定

I've written it on myself if you can't tell

我已亲自写下你所不知道的这些爱意

With a melody that climbs

带着跳动的旋律

And then falls, then falls, then falls

然而却又坠落、坠落、坠落

Without you without you

只因生活中没有你,没有你

 

How my days, they spin me round

我的生活让我如此晕头转向

And how today, it sets me down

今天又让我如此失望

And how my days, they spin me around

我的生活让我如此晕转

And how today, it sets me down

今天又令我如此失望

Alongside you, alongside you, alongside you...

我只想在你身边,在你身边,只想与你在一起


评论

热度(39)